Ubytovací a provozní řád
Provozní řád
(dále jen „řád“)
SPORTOVNĚ – REKREAČNÍHO AREÁLU „SPORT – RADAVA“
Chrást – Radava č. e. 246, Kovářov, 398 55
I. Základní ustanovení:
Každý ubytovaný host a návštěvník je povinen se seznámit s tímto řádem a dodržovat jej. Řád je uveřejněn na webové stránce www.sport-radava.cza na veřejně přístupném místě v areálu. V případě jeho hrubého, nebo opakovaného porušování, má majitel, nebo provozovatel, právo ubytování osobě porušující tento řád zrušit bez nároku na vrácení peněz a ostatní návštěvníky porušující tento řád z areálu vykázat.
Úhradou zálohové platby na ubytování, a vstupem do ohraničeného a vymezeného prostoru areálu, každá osoba vyjadřuje svůj souhlas s podmínkami a povinnostmi tohoto řádu a zavazuje se jej bez dalšího dodržovat.
Odpovědnými osobami, majiteli a provozovateli areálu jsou společnost FourPlusAgency s.r.o. (IČO: 24228524, kontakt: 608965603 a paní Andrea Fourová Faiferová (IČO: 17073405, kontakt: 773 965 603. Na těchto kontaktech je také možno získat veškeré další provozní informace.
II. Obecná pravidla pro ubytování a užívání areálu:
Ubytovaní rekreanti a hosté mají právo, po sjednanou dobu ubytování, nebo provozní dobu určenou pro ostatní veřejnost, užívat prostory, které jim byly k ubytování a návštěvě vyhrazeny, a to včetně jejich vybavení přístupného a určeného veřejnosti. Vstup do soukromých prostor areálu je dovolen pouze se souhlasem vlastníka.
Ubytovaní rekreanti mohou zdarma využívat slunící plochu v okolí vodní nádrže vymezenou umělým travním kobercem. Ostatní hosté a veřejnost jsou povinni za vstup do tohoto prostoru uhradit stanovený jednorázový celodenní poplatek, který se vztahuje vždy k danému konkrétnímu dni. Povolený vstup do vymezeného prostoru je pouze v době od 10.00 – 20:00 hodin. Provozovatelé si vyhrazují právo případné aktuální změnyprovozní doby, např. z důvodu nutné údržby, nebo v případě, kdy by mohlo být ohroženo zdraví osob (např. špatné světelné a povětrnostní podmínky apod.). Voda v nádrži je ošetřována, její využití je ale výhradním rozhodnutím i odpovědností každé osoby a případné koupání je pouze na vlastní nebezpečí. Provozovatel nenese žádné důsledky a následky takového rozhodnutí a není odpovědný za případné vzniklé škody osobám, které takové rozhodnutí učinily. Je zakázána konzumace jídla v prostoru, který je vymezen plochou umělého travního koberce. Přinášení a používání skleněného a keramického nádobí (lahve, sklenice, talíře, hrnky apod.) je z bezpečnostních důvodů v tomto prostoru zakázáno. Nápoje je možno konzumovat výhradně v plastových či papírových kelímcích.
Sportoviště jsou určena jak ubytovaným návštěvníkům, tak veřejnosti, a to po uhrazení stanovených poplatků, jejichž aktuální výši stanovuje provozovatel. Zájemce je povinen si aktuální cenu ověřit. Využitím sportoviště s aktuální cenou vyjadřuje svůj souhlas a zavazuje se cenu uhradit. Ubytovaní hosté a návštěvníci, včetně dětí, nesmí vstupovat na jednotlivá sportoviště bez vědomí majitele, provozovatele, nebo personálu. Na multifunkční hřiště je vstup pouze ve sportovních botách se světlou nebarvící podrážkou.
Dětské hřiště je určeno výhradně pro děti do 10-ti let věku (s výjimkou trampolín), bezpečnost a dozor hrajících si dětí jsou povinni zajistit jejich odpovědní zástupci. Tato odpovědnost platí i pro koupaliště vč. brouzdaliště, multifunkční hřiště a pohyb dětí po celém areálu.
III. Rezervace, platba, zahájení pobytu a přihlášení ubytovaných osob:
Aktuální ceník ubytování pro konkrétní období je uveden na webových stránkách majitele, nebo provozovatele – www.sport-radava.cz.
Platby za ubytování je třeba uhradit následujícím způsobem:
V době závazné rezervace je zájemce povinen uhradit výši sjednané ceny dle zaslaných pokynů, a to převodem na sdělený peněžní účet provozovatele, pod přiděleným variabilním symbolem, nebo po dohodě v hotovosti. Do poznámky k příkazu k úhradě se ve vlastním zájmu doporučuje uvést jméno, počet osob, číslo ubytovacího objektu a dobu pobytu. Doplatek celkové částky je nutno uhradit dle pokynů k platbě. V případě nenastoupení na pobyt ztrácí zájemce o ubytování veškerý nárok na vrácení uhrazené částky.
Zahájení rekreačního pobytu a předání ubytovacího objektu hostům, je vždy od 14.00 hod. a výše příslušného dne, pokud není předem dohodnuto jinak. Všechny ubytované osoby jsou povinny se u provozovatele řádně přihlásit k ubytování, předložit občanský průkaz, nebo platný cestovní pas a uhradit místní rekreační poplatek stanovený obcí Kovářov, pokud se na tyto osoby vztahuje.
V případě objednání polopenze, nebo plné penze (pouze u organizací a kolektivů), je třeba s provozovatelem, nebo obsluhou restaurace, předem dohodnout časy vydávání pokrmů. Snídaně se standardně podávají v době od 9.00 do 10.00 hod. a to pouze na objednávku předem. Stravovací služby mohou být z provozních důvodů omezeny.
Provozovatel si vyhrazuje právo z vážných a objektivních důvodů zrušit uskutečněnou rezervaci, nebo pobyt hosta. Takovými důvody jsou zejména důvody technické, provozní, nebo zdravotní. V případě zrušení rezervace či pobytu ze strany provozovatele je hostům vrácena uhrazená rezervace v plné výši.
IV. Zrušení rezervace, storno poplatky:
Zákazník má právo zrušit rezervaci ubytování, ale vždy výhradně písemnou formou (i prostřednictvím elektronické pošty). Storno podmínky se řídí dohodnutými podmínkami mezi smluvními stranami, nebo podle počtu dnů mezi zrušením rezervace a datem plánovaného nástupu pobytu.
- Do 90 dnů před nástupem rezervovaného pobytu – storno poplatek ve výši 25% sjednané částky.
- Do 60 dnů před nástupem rezervovaného pobytu – storno poplatek ve výši 50% sjednané částky.
- Do 30 dnů před nástupem rezervovaného pobytu – storno poplatek ve výši 100% sjednané částky.
V. Pokyny pro ubytované osoby a ostatní návštěvníky:
Po převzetí ubytovacích prostor si rekreanti ve vlastním zájmu zkontrolují jejich vybavenost a zároveň funkčnost inventáře.
Vjezd a parkování automobilů hostů uvnitř areálu je zakázáno. Na požádání je možné dočasně povolit vjezd do areálu za účelem vyložení a naložení zavazadel.
Vnitřní vybavení ubytovacích objektů není dovoleno vynášet ven a provádět změny v jeho uspořádání. Plastový nábytek (stůl a židle) je možné umístit před objekt ubytování. Pokud dojde k poškození venku umístěného plastového nábytku vlivem povětrnostních podmínek, a také díky tomu, že nebyl řádně zajištěn a hlídán, je vzniklou škodu povinen uhradit ubytovaný host. Ubytovaní hosté jsou tedy po celou dobu ubytování zodpovědní za veškeré svěřené vybavení a inventář ubytovacího objektu a v případě jeho poškození, zničení, či ztráty, jsou povinni způsobenou škodu v plné výši nahradit.
Uvnitř chatek je přísně zakázáno kouřit a v areálu manipulovat s otevřeným ohněm, vč. přenosných plynových vařičů! Toto platí i pro svíčky, zahradní svíce, pyrotechniku atd.
Ubytovaní hosté nesmí používat a zapojovat do elektroinstalace vlastní elektrospotřebiče s příkonem nad 150 W. Zejména je zakázáno používat vlastní přenosná topidla, vařiče a grily, či výčepní zařízení. V chatkách nelze vařit. Při porušení zákazu bude doúčtován nadměrný odběr elektřiny, především ale taková skutečnost může být důvodem k nucenému ukončení pobytu bez náhrady! V případě zájmu je možné zapůjčení přídavného topidla za poplatek. V prostorách společných sprch a WC není povoleno mytí nádobí. V areálu nejsou žádné prostory pro tuto činnost. Mytí nádobí v prostorách rekreačního areálu tedy není vůbec možné.
Majitel či provozovatel areálu má právo kontroly ubytovacího zařízení v průběhu pobytu hostů.
Po ukončení provozu restaurace se areál na noc uzavírá a vstupní brána se zamyká. Ubytovaným hostům je poskytnut klíč od hlavního vchodu do areálu a tito jsou povinni při odchodu, nebo příchodu do areálu v době uzamčení, vstupní bránu opět uzamknout.
Ubytovaní hosté jsou povinni v době od 23:00 – 7:00 hodin dodržovat noční klid. V tuto dobu je zakázáno v areálu pouštět hlasitě reprodukovanou hudbu, hlučně se chovat, či jinak omezovat ostatní návštěvníky. Vždy v pátek a sobotu začíná období nočního klidu v čase od 23:59 hodin.
Návštěvníci a hosté areálu (vyjma ubytovaných) jsou povinni opustit areál ihned po uzavírací hodině restaurace. Prostor restaurace, vč. kryté terasy, jsou mimo provozní dobu povinni opustit i ubytovaní hosté, kteří mohou v době uzavření restaurace využívat venkovní zahrádku. Areál může být pro veřejnost úplně či částečně uzavřen.
Povinností všech ubytovaných osob i návštěvníků je udržovat ubytovací i ostatní společné prostory v čistotě a v případě nadměrného znečištění je musí uvést do původního stavu. Na požádání provozovatel zapůjčí úklidové prostředky a náčiní.
Manipulace s otevřeným ohněm, bez vědomí a předchozí dohody s provozovatelem, je zakázána všem osobám v celém areálu.
Ubytovaní hosté musí dbát na pořádek v okolí ubytovacího objektu, všichni návštěvníci jsou povinni vyhazovat odpadky do košů uvnitř ubytovacích nebo společných prostor, případně do venkovních odpadkových košů a kontejnerů. Rekreanti i návštěvníci jsou povinni třídit odpad do určených sběrných nádob.
Vstup do venkovního altánu s ohništěm, rozdělávání ohně kdekoli v areálu, či manipulace s uskladněným dřevem bez vědomí a souhlasu provozovatele, jsou přísně zakázány.
VI. Ukončení ubytování a předání ubytovacích prostor:
Ukončení ubytování a předání ubytovacích prostor je nutné učinit vždy do 10.00 hodin příslušného dne, pokud není předem dohodnuto jinak.
Hosté nesmí ukončit ubytování a opustit areál bez vědomí provozovatele. Vždy musí dojít k předání klíčů a kontrole prostor chatek a jejich vybavení.
Ubytovací prostory jsou návštěvníci povinni předat v relativně čistém stavu, povlečení z lůžkovin je možno svléknout, lednice a úložné prostory musí být prázdné a čisté, okna uzavřená.
V chatách a jejich okolí nesmí být nedopalky cigaret, ani jiné odpadky.
Plastový nábytek musí být uvnitř chatek, nebo řádně uspořádán před objektem ubytování (s ohledem na počasí). V případě, že host předá objekt s neúplným nebo poškozeným zařízením, bude mu účtována vzniklá škoda v plné výši aktuální ceny. To platí i v případě zapůjčených klíčů. Povinnost všech hostů nahradit škodu platí i v případě poškození či zničení objektů a vybavení jiných částí areálu.
V případě poškození, zničení, či ztráty svěřeného a užívaného majetku provozovatele areálu, je každý návštěvník povinen uhradit vzniklou škodu. Užíváním majetku se rozumí veškerá činnost, chování a jednání návštěvníků po vstupu do sportovně - rekreačního areálu.
Příklady minimálních poplatků za ztrátu nebo zničení věci a jiné úhrady:
1. Rozbité okno - 1500,- Kč 6. Poškození přikrývky - 600,- Kč
2. Ztráta sady klíčů - 300,- Kč 7. Poškození polštáře - 500,- Kč
3. Poškození plastové židle - 500,- Kč 8. Poškození povlečení - 200,- Kč (za kus)
4. Poškození plastového stolu - 800,- Kč 9. Poškození lampičky - 300,- Kč
5. Poškození matrace - 2.000,- Kč 10. Nepovolené použití elektrospotřebičů – 1000,- Kč
Hosté jsou povinni uhradit skutečně vynaložené náklady na opravu či pořízení nového vybavení či věci! V případě kolektivních akcí je za způsobené škody odpovědný pořadatel.
VII. Pohyb domácích zvířat po areálu:
Volný pohyb psů a jiných domácích zvířat po areálu je zakázán, vč. prostor restaurace. Návštěvníci jsou povinni mít zvíře pod dohledem, jsou zodpovědní za pohyb a chování zvířete, které nesmí ohrožovat, omezovat, či obtěžovat jiné hosty areálu. Je zakázán přístup domácích zvířat na dětské hřiště, do vodní nádrže a brouzdaliště, vč. vymezeného okolí umělým travním kobercem a na jednotlivá sportoviště. Návštěvníci a ubytovaní hosté jsou povinni provádět venčení domácích zvířat mimo areál a okamžitě odstranit případné exkrementy uvnitř areálu. V chatkách je zakázán pohyb domácích mazlíčků v lůžkovinách a na postelích! Nedodržení těchto podmínek může být důvodem k okamžitému ukončení pobytu majitele a vykázání osob a zvířat z areálu.
VIII. Závěrečná ustanovení:
Každý je povinen zabezpečit své věci tak, aby nedošlo k jejich zcizení, nebo poškození. Provozovatel areálu neručí za jejich ztráty a poškození. Hosté, nerespektující pravidla provozního řádu, souhlasí s tím, že mohou být, v případě jejich porušení, vykázáni bez náhrady ještě před původně dohodnutým termínem ukončení pobytu a že nemají v takovém případě nárok na vrácení uhrazené částky za ubytování. Hosté jsou povinni dodržovat obecné bezpečnostní zásady, chránit vlastní zdraví i zdraví osob, které mají svěřeny do své péče. Ubytované osoby jsou seznámené s předpisy o požární ochraně podle zákona o požární ochraně a při použití vlastních elektrických spotřebičů přebírají za tyto veškerou odpovědnost. Chatky jsou nekuřácké a kouření je povoleno na venkovní terase a zahrádce.
V případě ubytování nezletilých hostů za jejich bezpečnost odpovídají zákonní zástupci, v případě školních a jiných akcí vychovatelé, učitelé, případně jiný doprovod. Vedoucí kolektivů jsou povinni seznámit ostatní ubytované s Provozním řádem a podmínkami pohybu v areálu. Klienti jsou zodpovědní za své chování, proto doporučujeme uzavření vlastního pojištění úrazu, či odpovědnosti.
Úhradou zálohy na ubytování, úhradou ceny ubytování a vstupem do areálu, případně níže uvedeným podpisem, zájemci o ubytování i ostatní hosté areálu potvrzují, že jsou jim známy všechny podmínky tohoto Provozního řádu, že s nimi souhlasí a v plném rozsahu je přijímají a akceptují.
Tento i další případné jednotlivé konkrétní řády jsou k dispozici návštěvníkům na veřejně přístupném místě v areálu a jejich originály jsou na vyžádání k nahlédnutí u majitele či provozovatele areálu.
Tento řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.7.2025. Majitel a provozovatel areálu je oprávněn jednotlivé body upravit, doplnit, či aktualizovat a návštěvníci jsou povinni případné změny akceptovat.